Podporuje mojeID

naše cena 790 Kč
skladem
naše cena 445 Kč
skladem
naše cena 1 850 Kč
skladem

Jak se vám tyto stránky líbí?

Velice moc 50% Strašně moc 42% Nemnoho 4% Vůbec 3%

reklamační řád
Reklamační řád

REKLAMAČNÍ ŘÁD


Pokud si přejete zboží vrátit z jakéhokoliv důvodu, dodržujte následující postup:

 

Při vrácení celé zásilky, musí být tato úplná a nepoškozena. Zásilku lze vrátit do 14 dnů po obdržení Vašeho nákupu i s fakturou na adresu provozovatele, která bude po vyřízení reklamace stornována.

 

Při vrácení části zásilky (např., kterou jste si objednali omylem), musí být vrácena do 14 dnů na adresu provozovatele) v nepoškozeném obalu a úplná.  Pokud spotřebitel u dodaného výrobku poruší originální obal, není možné takové zboží dodavateli vrátit - dodavatel z hygienických a bezpečnostních důvodů na zboží s porušeným originálním obalem pohlíží jako na zboží dále nepoužitelné. Zaplaťte prosím celou fakturovanou částku a peníze za vrácené zboží Vám budou poslány obratem po vyřízení reklamace, nejpozději však do 14 dnů. Tato část se nevztahuje na výrobky, které jsou nabízeny jako výprodej.

 

Všechny zásilky jsou pojištěné a dopravce ručí za zboží i nepoškozené obaly. Doporučujeme si vždy před vyzvednutím zásilku prohlédnout a v případě poškození obalu, či obsahu zásilky ihned sepsat s dopravcem protokol o poškození zásilky a takovouto zásilku nepřebírat. Pokud zásilku přeberete na České poště a doma zjistíte, že je uvnitř něco poškozeno, máte taktéž právo na vrácení zboží. Takto zjištěné poškozené zboží jděte ihned reklamovat k přepážce, kde jste zásilku přebrali a to do 24hodin od převzetí zásilky. Opět sepište reklamační protokol. Nás informujte o události prostřednictvím emailu: fijoza@seznam.cz, kde do pole předmět napište reklamace a číslo objednávky zboží.

Dále je nutno přiložit průvodní dopis s popisem závady.


Reklamace lze uplatňovat na adrese:


firma Jiří Závadský

Mošnova 38

Ústí nad Labem

400 11

nebo na emailové adrese: fijoza@seznam.cz


V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu poštovného v nutné výši. V případě neoprávněné reklamace nemá spotřebitel nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani prodejce nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně (pokud se ze strany spotřebitele nejednalo např. o opakovanou bezdůvodnou reklamaci, u které se již dá dovozovat, že se jedná z jeho strany o zneužití práv). Spotřebitel bude telefonicky nebo emailem vyrozuměn o vyřízení reklamace do 3 týdnů od přijetí vráceného zboží zákazníkem.

Záruční doba se nevztahuje na vady, vzniklé neodborným či nešetrným zacházením, upravováním výrobku, či mechanickým poškozením. Možnost reklamace rovněž zaniká v případě, že k závadě došlo běžným opotřebením, způsobeném běžným užíváním a záruka se rovněž nevztahuje na škody

způsobené živelnou pohromou.

UPOZORNĚNÍ:

Pokud o objednávku v době vyřizování nebudete mít zájem, stačí nám napsat email na fijoza@seznam.cz, kde do pole předmět napište: žádost o storno dané objednávky, důvod, že již o objednávku nemáte zájem. Objednávka Vám bude stornována. Pokud objednávku již vyexpedujeme, jste povinni uhradit částku 200,- kč na náš účet za vzniklou škodu na dopravném a balném a to do 14 dnů po obdržení informačního emailu, jinak bude daná částka postoupena k vymáhání advokátní firmě, která naši společnost zastupuje.

 

Učinění objednávky, znamená, že souhlasíte s těmito podmínkami!



Nepřevzetím balíku bez udání důvodu nám vznikají nemalé škody a toto je jediné řešení, jak upozornit ostatní prodejce na nečestné praktiky některých "zákazníků".

 

Postup při výměně velikosti:

1. Zboží na výměnu velikosti zašlete na níže uvedenou adresu

2. Napište nám info o odeslání emailem, spolu s informací za kterou velikost si přejete vyměnit

3. V co nejbližším možném termínu, viz dodací podmínky, Vámi požadovanou velikost odešleme, poplatek za dopravu je 90kč, tuto částku můžete platit dobírkou, či převodem na náš bú, o odeslání Vás budeme informovat emailem

Jiří Závadský, Mošnova 38, Ústí nad Labem, 400 11